Jūnijs 2023 | ||||||
P | O | T | C | P | S | Sv |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Pilnveidots mācību saturs un pieeja – no pirmsskolas līdz vidusskolai Bērnībā ir jāapgūst pati būtiskākā no prasmēm – prasme mācīties. Šis ir laiks, kad bērnam teju visu gribas izmēģināt pašam, un mūsdienīgas izglītības izaicinājums ir šo gribēšanu nenoslāpēt. Veicināt bērnos interesi izzināt, izpētīt, allaž “rakt” dziļāk – no pirmsskolas līdz augstskolai un arī vēlāk – ir skolas, skolotāju un vecāku uzdevums. Pirmsskolā bērnam veidojas pirmā apzinātā mācīšanās pieredze, kas ietekmē personības veidošanos un to, vai bērns mācīsies ar prieku, vai spēs koncentrēties un vēlēsies izzināt lietas, parādības, sakarības. Šī pieredze ir pamats turpmākajām skolas gaitām. Tāpēc, lai bērni rosinošā veidā iegūtu interesi par padziļinātām zināšanām, pilnveidotais mācību saturs un pieeja ar šo mācību gadu vispirms tiek ieviesta pirmsskolas izglītības iestādēs un pakāpeniski arī pārējos mācību līmeņos. Mācību saturs ir saskaņots no pirmsskolas līdz vidusskolai. Pilnveidots mācību saturs un pieeja – no pirmsskolas līdz vidusskolai Izglītība mainās līdzi laikam – informācijas pieejamība un pārbagātība prasa jaunu pieeju mācību procesam un arī saturiskus papildinājumus. Tas ir dabisks izglītības sistēmas attīstības process, – apzinoties vērtības, ko esam mantojuši, šodien tām pievienojam jaunu “līmeni”. Plašāk par to lasiet šajā bukletā
Dizains: SIA "Dizainers", Izstrādātājs: Lauris Neimanis © LIP 2009