Decembris 2024  
P O T C P S Sv
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

2024./2025. mācību gads

 DARBA PRIORITĀTES

2024./2025. mācību gadam

1.     Labvēlīga mācību un audzināšanas vide izglītojamajiem, kura sekmētu pilsonisko audzināšanu, nodrošinātu praktiskas iespējas iesaistīties latviešu tautas tradīciju apguvē un saglabāšanā.

2.     Kvalitatīvs un moderns mācību process, īstenojot pāreju uz vienotu skolu.

3.     Vienlīdzīgas iespējas un pieejama attīstība bērniem ar individuālām vajadzībām un  izglītojamiem  talanta potenciāla identificēšanai  un talanta veicināšanai.

4.     Augsti kvalificēti, kompetenti un uz izcilību orientēti pedagogi un atbalsta personāls.

5.     Vecāku un iestādes aktīva sadarbība mācību un audzināšanas procesā.

 

Vērtības:  latviešu valoda, veselība, sadarbība, ģimene

 

 

Liepājas pirmsskolas izglītības iestādes “Stārķis”

sasniedzamie rezultāti

2024./2025. mācību gadam

 

1.     Pedagogi un atbalsta personāls nepārtraukti veido valodas vidi pirmsskolas iestādē.

2.     Pieredzes uzkrāšana jaunajiem pedagogiem un skolotāju  palīgiem. Vismaz 10 novadītas pieredzes apmaiņas pasākumi, kuri  sekmē labās prakses piemēru popularizēšanu.

3.     Organizēti kursi un pieredzes apmaiņas pasākumi digitālo prasmju apguvei pedagogiem. 100% pedagogu  un atbalsta personāls darbojas darbam nepieciešamās sistēmās un jēgpilni lieto digitālos mācību līdzekļus un apgūtās digitālās prasmes mācību procesā un profesionālajā izaugsmē.

4.     Vismaz 80% pedagogu un atbalsta personāla apguva zināšanas par atbalstu sniegšanu bērniem  ar  uzvedības grūtībām vai traucējumiem un izmanto iegūtās kompetences darbā.

5.     Vismaz 2 rotaļnodarbības nedēļā notiek brīvdabā dažādās mācību jomās.

6.     Jēgpilna pedagogu, vecāku un izglītojamo atgriezeniska saite par bērna sniegumu un sasniegumiem .

Mēnešu darba plāni:

Septembris       Oktobris            Novembris      Decembris 



 

 

 

 

Dizains: SIA "Dizainers", Izstrādātājs: Lauris Neimanis © LIP 2009